HTML

asdf bnklőp

MANAPSÁG GECIRE ELSZAPOROTTAM A BLOGERGECIK! SZÁNALMAS SZEMÉT AZ IJEN. EZ A BLOG FELKERESI AZ IJEN SPREDÉKEK LEGAJJÁT ÉS MEGBOSZULJA ÖKET!!!! ANTIFOSTOSBLOGGER 4 AVER!!!!!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

DR. VERS ELEK PHD.

2007.06.29. 00:20 asdf bnklőp

Mindig montam, mindig montam,
Aszony ne végy higfos boltan,
Ez neked má kurvára nem bájos,
A higfos meg hát egésségre káros

Nősztömnek be sejmes a böre
Csak ne lenne rajt oj sok sörte
Ajánlotam is hát hogy a sörtét ölje:

- Nősz figyejj karira te mit kérsz?
- Gyémánt. Máskülönben te töbé nem élsz
- Jo kapsz beretvát mer szörös a talpad
- Pinámat már idén nem látya farkad...

Montam hál isten ahun vár fostos aszonnyom
Igyhát nősztöm szőre töbé nem sértette falloszom.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asdfbnklop.blog.hu/api/trackback/id/tr80108147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asdf bnklop egy köcsög cigány aki víz helyett fosban fürdik!!! 2007.06.30. 09:22:51

Hát eléggé belehettél baszva amikor ezt a trágyát írtad! És menj már el egy orvoshoz mert ez szörnyű hogy a szellemi képességed egy 4 éves hülyegyerek szintjén van!!!

Wittmann 2007.07.03. 01:17:14

asdf bnklőp te egy mocskos csicska 11 éves kis zsidó geci vagy

asdf bnklőp 2008.06.09. 13:56:16

nem teccik?

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.02.28. 21:55:57

@asdf bnklőp: hát sztem elég sokaknak megvan erről a véleménye

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.02.28. 21:56:31

magyarul ez vmi beszívott hülye gyerek blogja-.-
süti beállítások módosítása